می تواند پیوند کلیه بیمار اطمینان بیماری کلیه یک زندگی با کیفیت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند پیوند کلیه بیمار اطمینان بیماری کلیه یک زندگی با کیفیت

می تواند پیوند کلیه اطمینان بیماری کلیوی بیمار به زندگی با کیفیت؟ مشخص شده است که پیوند کلیه یکی از بهترین راه هایی برای درمان نارسایی کلیه، با کلیه جدید مردم می توانند یک زندگی دیگر است. در مقایسه با دیالیز، ممکن است کمتر عوارض جانبی را، اما آیا می دانید که این پیوند کلیه نیز برخی از مشکلات.
آیا مردم می توانند به خوبی با کلیه جدید برای بقیه زندگی خود را زندگی می کنند؟
پیوند کلیه یک روش است که در آن کلیه جدید به جای در بدن به جای یک بیمار است. کلیه جدید می تواند انجام آنچه کلیه سلامت انجام دهد. بنابراین امید به زندگی را می توان تا حد زیادی با کلیه جدید طولانی مدت و کیفیت زندگی بیمار را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. اما، است که بیمار می تواند سوء تفاهم در کلیه اهدا برای بقیه عمر خود تکیه می کنند وجود دارد. حتی اگر دهندگان کلیه اختصاص مسابقه نزدیک به بافت های بدن خود را و شما را مقدار زیادی از داروهای ضد رد، همیشه احتمال وجود دارد که بافت کلیه جدید را بافت های بدن خود را رد وجود دارد. هنگامی که کلیه اهدا کننده استفاده شده است، شما باید به دنبال برای یکی دیگر از کلیه جدید برای حفظ زندگی است.
آیا درمان های جایگزین از پیوند کلیه وجود دارد؟
طب چینی، به خصوص کسانی که آنهایی که نوآوری می تواند کمک به بیماری های کلیوی لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا بدون درد و رنج از دیالیز یا پیوند.
در مقایسه با داروها غربی، داروهای چینی نه تنها در از بین بردن آن نشانه ها و عوارض ناشی از بیماری کلیوی هدف، آنها نیز در تصحیح این اختلال کلیوی از علل آن هدف. علاوه بر این، آنها می توانند بیماری های کلیوی در راه خفیف درمان، است که می گویند، آنها می توانند بیماری های کلیوی بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: